Ilmainen EUDR-opas: “Näin valmistaudut EU:n metsäkatoasetukseen”

Ratkaisu sujuvaan
toimittajahallintaan

Bluugon Tracking Cloud® -alusta mahdollistaa ennenäkemättömän tehokkaan yhteistyön, viestinnän ja tiedonjakamisen kaikkien toimittajiesi kanssa.

Alustaamme voidaan käyttää itsenäisenä ratkaisuna tai tukemaan jo käytössä olevia järjestelmiä. Se loistaa etenkin kimuranteissa käyttötapauksissa, joissa perinteiset IT-ratkaisut ja ERP-järjestelmät kohtavaat rajansa.

Tracking-Cloud-supplier-management

Tyypillisiä haasteita joita ratkaisemme

Alla on kuvattuna tyypillisiä haasteita, joita asiakkaamme kohtaavat toimittajiensa kanssa.

EPÄYHTENÄINEN VIESTINTÄ

Jokaisella toimittajalla on omat vakiintuneet käytäntönsä viestintään sekä tiedonjakoon ja moni ei ole valmis muuttamaan näitä vastaamaan yrityksesi käyttämiä prosesseja ja työkaluja.

HAJANAINEN ASIAKIRJOJEN HALLINTA

Liiketoimintakriittisiä asiakirjoja käsitellään lukuisissa eri formaateissa ja kanavissa, ja usein ne eivät ole helposti saatavilla tarvittaessa.

YHTEENSOPIMATTOMAT IT-JÄRJESTELMÄT

Toimittajien käyttämät IT-työkalut eivät usein ole yhteensopivia yrityksesi järjestelmien kanssa, mikä tekee tiedonjaosta ja integraatioista erittäin haastavaa.

MONIMUTKAISET EU-SÄÄDÖKSET

Alati lisääntyvä EU-sääntely ja sen ja muutoksiin sopeutuminen perinteisillä IT-työkaluilla on yhä haastavampaa.

multi-channel-communication-mockup

Sujuva viestintä
ja tiedonjako

Tracking Cloud® tarjoaa joustavat työkalut viestintään ja tiedon jakamiseen kaikkien toimittajiesi kanssa, mukautuen heidän prosesseihinsa ja niiden digitalisaation tasoon.

Kommunikoi saumattomasti toimittajiesi kanssa ja jaa tietoa hyödyntäen kullekin heistä sopivia työkaluja – mm. EDI, API, sähköposti, Excel-taulukot

Tarjoa toimittajillesi joustavat työkalut hallita ja päivittää tuotetietoja itsenäisesti

Hyödynnä uusimpia teknologiastandardeja, kuten EPCIS, ja varmista yhtenäiset formaatit tiedonvaihdolle ja nimeämiskäytännöille

Keskitetty
Dokumenttinhallinta

Tracking Cloud® mahdollistaa kaikkien liiketoiminnallesi tärkeiden asiakirjojen hallinnan keskitetysti yhden jaetun alustan kautta.

Takaa tärkeiden asiakirjojen, kuten sopimusten, ostotilausten ja kuittien helppo saatavuus aina tarvittaessa

Merkitse automaattisesti tilaukset ja toimitukset, joista puuttuu asiakirjoja

Vähennä hallinnollisen työn määärää ja nopeuta päätöksentekoasi – erityisesti kiistojen yhteydessä tai muissa erityistilanteissa

document-management-mockup
Tracking Cloud Supplier Collaboration

Tehokkaat strategisen
hankinnan työkalut

Tracking Cloud® auttaa tehostamaan strategisen hankinnan prosessejasi, tehden niistä nopeampia ja läpinäkyvämpiä kaikille osapuolille.

Automatisoi ja nopeuta keskeisiä prosesseja uusien toimittajien ja tuotteiden arvioinnissa ja valinnassa

Seuraa toimittajiesi suorituskykyä sekä toimitusvarmuutta ja ilmoita heille automatisoiduilla viesteillä jos laatupisteet laskevat hyväksytyn tason alapuolelle

Paranna koko hankintaprosessisi realiaikaista näkyvyyttä, lisää tehokkuuta ja minimoi riskejä

100% jäljitettävyys EU-säädösten mukaisesti

Tracking Cloud® mahdollistaa tuotteiden, komponenttien ja raaka-aineiden täydellisen jäljitettävyyden koko arvoketjun läpi ja auttaa näin noudattamaan alati lisääntyviä EU-säädöksiä.

Seuraa tuotteita erä- tai jopa sarjanumerotasolla ja takaa täysi näkyvyys jokaiseen lopputuotteessa käytettyyn komponenttiin tai raaka-aineeseen ja niihin liittyviin tietoihin (esim. sertifikaatit, testitulokset, materiaalien alkuperä)

Kerää toimittajltasi tuotetietoa joustavasti eri metodeja hyödyntäen – esim. QR-koodeilla tai suoraan toimittajiesi järjestelmästä avoimella rajapinnalla (Tracking Cloud® tukee uusimpia tunnistamisstandardeja, kuten EPCIS ja Digital Link)

Varmista, että yrityksesi ja toimittajiesi prosessit ovat aina uusimpien EU-säädösten mukaisia – esim. metsäkatoasetus (EUDR) ja tuleva digitaalinen tuotepassi (DPP)

traceability-and-compliance-mockup

Miksi valita Tracking Cloud

HYPERADAPTIIVISUUS

Tracking Cloudin jokainen elementti voidaan muokata 100 % tarpeidesi mukaiseksi ylätason prosesseista yksittäisiin työnkulkuihin, tietokenttiin ja näkymiin – ilman tarvetta ruohonjuuritason koodaukselle.

5X NOPEAMPI KÄYTTÖÖNOTTO

Tracking Cloudin käyttöönotto on keskimäärin viisi kertaa nopeampaa verrattuna perinteisiin IT-ratkaisuihin. Tuotantokäyttö saavutetaan 8-12 viikossa sopimuksen allekirjoituksesta.

ENNUSTETTAVAT KULUT ILMAN LISENSSIMAKSUJA

Tracking Cloudin kokonaiskustannukset (TCO) ovat noin 70 % alhaisemmat verrattuna perinteisiin IT-ratkaisuihin. Kustannukset ovat myös täysin ennustettavissa ensimmäisestä päivästä alkaen ilman piilokuluja tai käyttäjälisenssimaksuja.

UNOHDA VENDOR LOCK-IN

Tracking Cloud® kytkeytyy saumattomasti olemassa oleviin IT-järjestelmiisi ja auttaa ratkaisemaan niiden ongelmakohtia ketterästi ja kustannustehokkaasti – lisäten joustavuutta ja auttaen vapautumaan Vendor Lock-in -tilanteista.

Varaa tapaaminen asiantuntijan kanssa

Varaa nyt maksuton 30 minuutin tapaaminen asiantuntijoidemme kanssa, niin keskustellaan lisää yrityksesi tarpeista. Tapaamisen aikana vastaamme kysymyksiinne ja esittelemme Tracking Cloudin toimintaa.

Soita meille tai täytä oheinen lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

sampo-ranta-contact-card

Powered by Tracking Cloud

By continuing to use our website, you consent to our Privacy Policy

Accept Cookies