Monet saneerauspalveluita tarjoavat yritykset painivat päivittäin samojen, toistuvien haasteiden kanssa: projektien hallinta on työnjohdolle raskasta ja eri tahojen kanssa kommunikointiin sekä kohteiden kiertämiseen kuluu paljon työaikaa. Tiedonjakaminen työntekijöiden, alihankkijoiden, isännöitsijöiden ja asukkaiden välillä on haastavaa ja selkeää kokonaiskuvaa projektin etenemisestä on vaikeaa hahmottaa. Työvaiheiden raportointi ei ole järjestelmällistä, kenttähenkilöstön työaikaa palaa turhaan odotteluun ja projektien läpivientiaika venyy. Kuulostaako tutulta? Edellämainittuihin haasteisiin on nyt tarjolla yksinkertainen ratkaisu: Tracking Cloud™ – Tehokas & Helppokäyttöinen ratkaisu linjasaneerauksen projektinhallintaan.

Tracking Cloud™ pähkinänkuoressa

Tracking Cloud™ on kuukausiveloitteinen pilvipalvelu, joka sisältää kaikki tarvittavat ominaisuudet ja työkalut tehokkaaseen saneerauspalveluiden projektinhallintaan. Ratkaisumme avulla seuraat ja hallitset projektien läpivientiä kokonaisvaltaisesti yhden helppokäyttöisen alustan kautta. Voit kytkeä palveluun mukaan kaikki sidosryhmäsi ja jakaa helposti reaaliaikaista tietoa eri toimijoille. Työvaiheiden etenemisen raportointi hoituu vaivattomasti mobiilissa, työnjohto pystyy varmistamaan, että sovitut aikataulut pitävät ja isännöitsijät sekä asukkaat voivat seurata projektien etenemistä itsenäisesti. Kun kaikki osapuolet ovat aina tilanteen tasalla, aikaa ei kulu turhaan odotteluun, loputtomiin puheluihin ja kohteiden kiertämiseen. Projektiesi läpivienti nopeutuu huomattavasti.

Reaaliaikainen tilannekuva yhdeltä näytöltä

Seuraa projektien ja eri työvaiheiden etenemistä kätevästi yhdeltä näytöltä. Näet yhdellä vilkaisulla kunkin kohteen eri työvaiheiden statukset, aikataulut ja työajat. Myös työntekijät, alihankkijat, isännöitsijät ja asukkaat voivat seurata tilannetta itsenäisesti, jolloin kaikki pysyvät tilanteen tasalla ja aikaa ei kulu turhaan odotteluun tai loputtomiin puheluihin ja sähköpostien vaihtamiseen.

Lisää tehokkuutta kenttähenkilöstön työskentelyyn

Tracking Cloudin avulla, kenttähenkilöstö voi raportoida eri työvaiheiden etenemistä suoraan kohteesta. Asentajat tai tiimien esimiehet voivat itsenäisesti syöttää Tracking Cloudiin kunkin työvaiheen aloitus- ja lopetusajan helposti muutamalla klikkauksella ja halutessaan liittää mukaan myös valokuvia. Työnjohto näkee reaaliajassa kunkin työvaiheen statuksen ja voi koordinoida seuraavien vaiheiden aloittamista tehokkaasti ja varmistaa, että resursseja ei kulu turhaan odotteluun. Tracking Cloud™ helpottaa myös tuntikirjausten ja laskutuksen hallintaa, sillä jokaiseen työvaiheeseen käytetty työaika on helposti luettavissa suoraan palvelusta.

Älä tuhlaa aikaasi monimutkaisiin ohjelmistoihin

Tracking Cloudin käyttöliittymä on suunniteltu selkeäksi ja helppokäyttöiseksi. Voit keskittyä olennaiseen, etkä tuhlaa kallista aikaasi monimutkaisten ohjelmistojen tai loputtomien Excel-taulukoiden kanssa painimiseen. Helppokäyttöisen, kuluttajatason käyttöliittymän ansiosta voit jakaa tehokkaasti tietoa projektien etenemisestä kaikille sidosryhmillesi: työntekijöille, alihankkijoille, isännöitsijöille ja asukkaille. Voit määrittää kullekin sidosryhmälle eri tason käyttöoikeudet muutamalla klikkauksella. Lisätyn läpinäkyvyyden ansiosta voit tarjota asiakkaillesi entistä parempaa palvelua ja samalla nostaa tehokkuuttasi huomattavasti.

Sama sovellus toimii kaikilla laitteilla

Tracking Cloud™ toimii sekä tietokoneella, älypuhelimella että tabletilla. Kaikki palvelumme ominaisuudet ovat siis aina käytössäsi, olitpa sitten toimistolla, kentällä tai vaikkapa kotisohvallasi. Sovelluksen jakaminen eri käyttäjille onnistuu vaivattomasti yhdellä linkillä ja tarvetta erillisille latauksille tai päivityksille ei ole.

Nopeita tuloksia pienellä investoinnilla

Maksat Tracking Cloudin käytöstä ainoastaan kiinteän kuukausihinnan ilman erillisiä maksuja käyttäjälisensseistä. Palvelumme käyttöönotto on nopeaa ja vaivatonta eikä vaadi taholtanne suuria toimenpiteitä tai paljon aikaa. Käyttöönottoon kuluu aikaa noin kaksi tuntia, jonka jälkeen kaikki ominaisuudet ovat käytössänne.

Lisäominaisuudet tarpeidenne mukaisesti

Tracking Cloudiin on saatavilla myös paljon muita ominaisuuksia, kuten digitaalinen kulunvalvonta, kaluston GPS-seuranta, varaosien varastonhallinta ja ympäristön olosuhdeseuranta (esim. lämpötila ja ilmankosteus). Voit ottaa lisäpalveluita käyttöösi milloin vain, yrityksesi tarpeiden mukaisesti. Valmiiden rajapintojen avulla, voimme myös kytkeä Tracking Cloudin muihin käytössäsi oleviin järjestelmiin, kuten taloushallinnon ohjelmistoihin.

Kiinnostuitko?

Haluatko ottaa Tracking Cloudin käyttöön yritykseesi tai kuulla lisää sen ominaisuuksista?

Soita meille, laita sähköpostia tulemaan tai jätä yhteystietosi, niin kerromme mielellämme lisää joko puhelimitse tai paikan päällä.