”Yrityksen opas EU:n metsäkatoasetukseen”

Digitalisoitu VMI, varaosat & varastonhallinta

Perinteisten ERP-järjestelmien käyttäminen VMI-, varaosa- ja varastoprosessien automatisointiin ja digitalisointiin on usein tuhoon tuomittu hanke.

Tracking Cloud® tukee ja täydentää nykyisiä varastojärjestelmiäsi ja on täydellinen ratkaisu varasosahallintaan, itsepalveluvarastoihin ja VMI-palveluiden toteuttamiseen – etenkin käyttötapauksissa, jossa varastosi sijaitsevat asiakkaan kohteissa tai syrjäisissä sijainneissa.

Tracking Cloudin avulla voit kytkeä kaikki sidosryhmäsi samalle alustalle ja jakaa automaattisesti arvokasta tietoa prosessiesi jokaisesta vaiheesta. Samalla voi myös automatisoida työläitä manuaalisia prosesseja ja nostaa tehokkuuttasi huomattavasti.

VMI-spare-parts-warehousing-mockup-1.2

Powered by Tracking Cloud®

ABB_logo_gray
SOK_logo_gray
Fortum_logo_gray
Stora_Enso_logo_gray
Lassila_&_Tikanoja_logo_gray
Forcit_logo_gray
Chemigate_logo_gray
tc-feature-VMI-services

Tarjoa kokonaisvaltaisia
VMI-palveluita

Tracking Cloud® sisältää kaiken mitä tarvitset kokonaisvaltaisten VMI-palveluiden tarjoamiseen asiakkaillesi.

Voit yhdistää alustaamme esimerkiksi asiakaskohteidesi IoT-vaakoja, RFID Kanban-järjestelmiä tai varaosakaappeja ja seurata varastosaldoja automaattisesti. Kullekin tuotteelle voidaan asettaa automaattiset raja-arvot joiden alittuessa suoritetaan automaattinen täydennystilaus.

Tehtaiden tai muiden asiakaskohteiden pohjapiirroksia tukevat karttatyökalumme tuovat lisää näkyvyyttä kaikille sidosryhmillesi ja mahdollistavat prosessiesi läpinäkyvän raportoinnin.

Hyödynnä siirrettäviä itsepalveluvarastoja

Takaa tuotteidesi ja varaosiesi saatavuus kellon ympäri myös syrjäisissä kohteissa pystyttämällä 24/7 itsepalveluvarastoja.

Tracking Cloudin avulla määrität helposti, keillä käyttäjillä on pääsy varastoihisi. Käyttäjien autentikoinnissa voidaan hyödyntää monia eri teknologioita, kuten RFID, NFC ja sormenjälkitunnistus. Lue lisää autentikointimetodeistamme blogissamme.

Kun itsepalveluvarastoistasi ostetaan tuotteita, varastosaldot päivittyvät reaaliajassa ja asiakasta laskutetaan automaattisesti.

tc-feature-portable-warehouse-2_oV8u9mN
tc-feature-automated-replenishment_IJ6VJhA

Automaattiset täydennystilaukset

Tracking Cloud® automatisoi täydennystilausprosessisi. Voit seurata tuotteidesi varastosaldoja reaaliajassa uusimpina teknologioita hyödyntäen (esim. RFID, NFC, IoT-vaa’at, konenäkö, QR-koodit, viivakoodit) ja määrittää tuotekohtaisia täydennystilauspisteitä.

Kaikki olennaiset parametrit ovat helposti säädettävissä suoraan Tracking Cloudissa: tilausmäärät, täydennystilauspisteet, tuotteiden paino, hyllykapasiteetti, jne. Voit ylläpitää tuotedataasi suoraan Tracking Cloudissa tai automatisoida datavirran taustajärjestelmistäsi (esim. ERP- tai varastonhallintajärjestelmä).

Helppokäyttöiset
mobiilityökalut

Tracking Cloud® tarjoaa helppokäyttöiset mobiilityökalut sekä asiakkaillesi että sisäiseen käyttöön.

Voit monitoroida varastosaldojasi ja keskeisiä mittareitasi missä ja milloin tahansa, tarkastella tuotetietoja suoraan hyllyistä ja suorittaa pikatilauksia yhdellä älypuhelimen kosketuksella.

Tracking Cloudin käyttöliittymä on todella helppokäyttöinen, tukee kaikkia kieliä ja on täysin mukautettavissa vastaamaan yrityksesi brändiä, taaten korkealaatuisen käyttäjäkokemuksen jokaiselle käyttäjälle.

tc-feature-mobile-tools-2_D4QQRWu
tc-feature-technology-4

Hyödynnä
uusimpia teknologioita

Tracking Cloud® hyödyntää laajaa joukkoa uusimpia teknologioita saavuttaakseen parhaat tulokset jokaisessa käyttötapauksessa ja toimintaympäristössä.

NB-IoT, RFID, NFC, GPS, geoaitaus, konenäkö, koneoppiminen, QR koodit, viivakoodit, Data Matrix -koodit… mitä ikinä tarvitsetkaan, löydät sen mitä luultavimmin meiltä.

Asiantuntijamme valitsevat kuhunkin käyttötapaukseen parhaiten soveltuvat teknologiat vuosikymmenten käytännön kokemuksella useilta eri toimialoilta. Lue lisää blogissamme:

”Miten valita sopivin tunnistusteknologia digitaaliseen ratkaisuun?”

Kaikki mitä tarvitset yhdessä paketissa

Kokonaisvaltainen palvelupakettimme sisältää kaiken mitä tarvitset: ohjelmistot, sensorit, teknologian, integraatiot, rajapinnat, käyttöönoton, jatkokehityksen ja konsultoinnin.

Sinun ei tarvitse käyttää aikaasi istuen teknisiä yksityiskohtia käsittelevissä puuduttavissa työpajoissa tai lukuisten eri partnerien ja toimittajien mikromanageerauksessa. Sen sijaan, voit keskittyä liiketoimintasi ydinprosessien kehittämiseen ja jättää teknisen toteutuksen meidän vastuullemme.

digitalization-word-cloud-2.png

Keskustellaanko sinun käyttötapauksestasi?

Varaa aika 30 minuutin etätapaamiseen, jossa esittelemme lyhyesti Tracking Cloudin toimintaa ja kerromme, miten voit ratkaista liiketoimintasi ongelmakohtia sen avulla.

Täytä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä pian sopivan ajankohdan tiimoilta.

sampo-ranta-contact-card

By continuing to use our website, you consent to our Privacy Policy

Accept Cookies