Uusi Whitepaper: "Why The Upcoming Traceability Standards are a Game-Changer for Modern Supply Chains"

Riskitön käyttöönotto kiinteällä hinnalla.
10 viikossa.

Uuden ohjelmiston käyttöönotto on yleensä pitkä ja kallis projekti täynnä sudenkuoppia ja epävarmuutta. Me Bluugolla teemme asiat hieman eri tavalla.

Kiinteähintainen käyttöönottomallimme haastaa IT-alan vanhentuneet käytännöt ja takaa asiakkaillemme tehokkaan ja ennen kaikkea riskittömän tavan uusien digitaalisten ratkaisujen tuomiseen liiketoiminnan ydinprosesseihin.

onboarding-icon-neon

Nopeampi käyttöönotto

...perinteisiin IT-ratkaisuihin verrattuna. Tuotantokäyttö saavutetaan tyypillisesti 8-12 viikon kuluessa.

Keskimääräinen käyttöaste

Tracking Cloud® mukautuu täydellisesti liiketoimintasi prosesseihin ja terminologiaan, tehden sen käytöstä äärimmäisen helppoa.

Ennustettavat kulut

Tracking Cloudin käyttöönotto toteutetaan aina kiinteällä hinnalla – sinun ei siis tarvitse huolehtia budjetin paisumisesta tai ikävistä yllätyksistä projektin aikana.

no-IT-project-icon-2-neon

Ei tarvetta uuvuttavalle IT-projektille

Käyttöönottomallimme on suunniteltu olemaan mahdollisimman kevyt asiakkaillemme, tarjoten samalla nopeita tuloksia. 80% valmiiksi konfiguroidut ratkaisumme mahdollistavat arvontuoton jo 8-12 viikossa, minimoiden riskejä ja maksimoiden investoinnin takaisinmaksun. Loput 20% konfiguroidaan jokaisen yrityksen yksilöllisten tarpeiden ja innovaatioiden mukaan, tuottaen uniikkia kilpailuetua.

Tracking Cloudin Hyperadaptiivisuuden ansiosta, alustamme konfigurointi on äärimmäisen helppoa ja nopeaa, eikä vaadi riviäkään kustomoitua koodia. Kanssamme ei ole siis tarvetta uuvuttaville IT-projekteille, jotka sitovat työntekijäsi kuukausiksi tai jopa vuosiksi – sen sijaan voit keskittyä olennaiseen.

Käyttöönottoprosessi

Tracking Cloudin käyttöönotto koostuu 5 vaiheesta ja kestää noin 8-12 viikkoa.
Tyypillisesti asiakkaan osallistumista vaaditaan noin 4-8:ssa puolen päivän työpajassa.

Tavoitteiden määrittely

Selkeiden liiketoimintatavoitteiden määritys työpajoissa. Ymmärtämällä asiakkaan uniikit tarpeet ja liiketoiminnan haasteet luodaan vahva pohja digitalisaation hyödyntämiselle.

Palvelun konfigurointi

Tracking Cloud® -alustan konfigurointi asiakkaan tarpeiden mukaisesti aina ylätason prosesseista yksittäisiin kenttiin ja näkymiin – hyperadptiivisuden mahdollistamana.

Palaute & Optimointi

Palvelun hienosäätö avainkäyttäjien palautteen sekä arviointityöpajojen löydösten pohjalta. Iteratiivinen prosessi takaa, että palvelu todella vastaa liiketoiminnan tarpeita.

Integraatiot

Tarvittavien integraatioiden luominen sisäisiin ja ulkoisiin järjestelmiin. Tracking Cloudin dynaamisten rajapintojen ansiosta, tämä ei yleensä vaadi lainkaan muutoksia nykyisiin järjestelmiin.

Go-live & tukipalvelut

Nimetty palvelupäällikkö ja asiakaskohtainen portaali varmistavat, että saat nopeasti vastaukset mahdollisiin kysymyksiin ja pysyt aina tilanteen tasalla projektin etenemisestä.

Totuus tulee
asiakkaan suusta

Käyttöönottomallimme on 10 vuoden jatkuvan kehitystyön tulos. Meille on kunnia-asia, että jokainen ratkaisumme toimitetaan sovitun aikataulun ja budjetin puitteissa, ilman poikkeuksia. Älä kuitenkaan tyydy kuuntelemaan omia kehujamme – lue alta muutamia kommentteja suoraan asiakkailtamme.

Täyspitkät asiakastarinat löydät referenssit-sivultamme.

testimonial-icon-neon
Swissport x Bluugo


”Vaikka digitaalisten ratkaisujen tekninen puoli on erittäin kiinnostava aihe, pyrimme aina varmistamaan, että työntekijämme eivät ylikuormitu uusista ja osittain epäolennaisista tehtävistä – tavoitteena on loppujen lopuksi tuottaa aitoa lisäarvoa asiakkaillemme. Bluugon fokus pysyi liiketoiminnan tarpeissa kiitettävällä tasolla koko projektin ajan.”

-Tomi Viitanen, CEO, Swissport Finland

Vorwerk x Bluugo


”Kommunikaatio Bluugon tiimin kanssa oli aina todella hyvää. Jos minulla oli kysyttävää, pystyin aina soittamaan. Kun loin korkean prioriteetin tiketin johonkin satunnaiseen aikaan päivästä, sain minuutin sisällä vastauksen, että Bluugon tiimi on ottanut asian työn alle. Olen työskennellyt aiemmin useiden ohjelmistoyritysten kanssa, mutta tämä on ollut ehdottomasti yksi parhaista kokemuksista tähän mennessä.”

-Dominik Schweizer, Assistant to the Board of Directors, FRIEDRICH VORWERK

By continuing to use our website, you consent to our Privacy Policy

Accept Cookies